יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

נעים להכיר...

                                                           קצת  עליי...


שמי מיכל ואני בת 31, אני נשואה לשי וביחד אנחנו משתדלים מאוד להיות הורים לשלושה:
בן אחד בן 9
בת א' בת 7
ובת ב' בת 4 וחצי
לאחרונה צירפנו למשפחתינו כלבה העונה לשם בלה ובה עוד ידובר רבות...
על כל אלו יחד ועל כל אחד לחוד אדווח בפינתי המיוחדת דו"ח מצב-ספירת מלאי.






בחיי המקצועיים אני מעצבת אופנה בוגרת שנקר שעוסקת כבר שנים בעיצוב קולקציות לנשים.
אחרי שנתיים חופש וחיפוש עצמי חזרתי לעצב בסטודיו חדש ,
 אישי ונהדר אותו הקמתי בביתי בפתח תקוה
ובו נערכות אחת לכמה שבועות השקות של קולקציות קטנות ...

חוץ מזה אני אופה עוגיות כפייתית ולמדתי קונדטוריה בצורה מקצועית.
אני אוהבת מאוד לבשל ולארח
ובשנה האחרונה עיצבתי את ביתינו החדש ,למדתי המון בכל התחומים ונהנתי מכל רגע...
 בבלוג שלי אשתף אתכם במה שעובר עלי- אשה, אמא, עצמאית ובעיקר פולניה שמנסה להיות תמיד בסדר...
אשתדל לתת טיפים, רעיונות, מתכונים ובכלל כל דבר שניסיתי והצליח (אם לא אכפת לכן את הטעויות אשמור לעצמי) ואני מקווה שתבקרו אותי כאן הרבה.

וכמו כל פולניה אפשר תמיד לפנות אלי בכל שעה-אני אף פעם לא ישנה...

7 תגובות:

  1. מיכלס,,, מקסים

    השבמחק
  2. מיכל שלום
    אני זוכרת שהיה לך סטודיו בנחלים, האם פתחת סטודיו חדש? בזמנו רכשתי אצלך מספר פריטים, ולצערי כששבתי לאחר מס' חודשים ראיתי שהסטודיו סגור.
    שלחתי לך באופן פרטי את כתובת הדוא"ל שלי - אשמח לקבל את תגובתך.
    נהנייתי מאוד לקרוא את דבריך.
    עלי והצליחי
    נעמה

    השבמחק
  3. וגם מכוכבות פרויקט מסלול.... למי שלא זיהה

    השבמחק
  4. היי מיכל,אמא אצלי וגם היא בתקופה הטרום מחשב מעריצה אותך שעברת את המחסום.
    כל הכבוד על הבלוג המדליק בהצלחה בסטודיו החדש.
    מזל טוב לשי ליום ההולדת
    חן ואתי יוזף :)

    השבמחק
  5. תודה רבה על המחמאות. אם אני הצלחתי כולם יכולים
    אני לומדת עדיין כל יום משהו חדש. והיום בשבילכן
    למדתי איך לענות לתגובות מהבלוג של עצמי...
    תודה...

    השבמחק
  6. היי מיכל.
    יפה יפה יפה
    שאפו.

    השבמחק
  7. מיכל יקרה,

    עוד תראי שבלה תהיה כוכבת
    אנחנו כבר מדמיינים איך את מכינה קולקצייה בהשראתה

    יאללה מחכים לעוד פוסט!
    ההמרים

    השבמחק